תמונה של שרון לרמן

שרון לרמן

איך מיתוג נכון, משפיע על ההכנסות של העסק?

רוצים להגדיל את המכירות? מיתוג יעשה את זה עבורכם! בואו נתחיל מהסוף..

בעולם תחרותי שבו כל חברה או עסק בתחילת דרכם חרדים לא להפסיד כל מכירה. בעולם משברי ומאד תחרותי כפי שאנו חווים בשנים האחרונות חשוב שתבין שהצלחה עסקית והצלחה בגידול בנפחי המכירות ופלח השוק לא מתרכז אך ורק ביכולתם של אנשי המכירות? או השיווק? הצלחה עסקית לאורך זמן מתרכזת לא רק במוצר או בשירות שאתם מציעים. המפתח להצלחה מתחיל בהבנה עמוקה של הלקוחות שלכם – מהם הצרכים, הרצונות והחשיבות שלהם. על ידי בניית מיתוג חכם שמתמקד בשפה ובהשראה של קהל המטרה. כזה המאפשר ונותן לך ליצור קשר עמוק ותמידי עם הלקוחות, לבנות מולם מערכות יחסים בין אישיות ארוכות טווח שיאפשר לך כמנכ"ל וכבעלים לוודא שהם קונים מוצר או שירות פעם אחר פעם שומרים על נאמנות למותג ובעיקר מפנים לכם וממליצים עליכם לאחרים. אנו בחברת שרון לרמן – אסטרטגיה מיתוגית לעסקים ולחברות עושים זאת בהצלחה רבה אז 2003

בואו נתחיל מהסוף, מיתוג יגדיל את ההכנסות של העסק שלכם!

מיתוג מקצועי מותאם לצרכים שלך מביא לערך מוסף גבוה במיוחד

✔  מיתוג נכון ידגיש את הערך הייחודי שלכם

✔  תהליכים מקצועיים במיתוג נכון יבדל אתכם מול המתחרים

✔  מקצוענים המכירים את עולמות המיתוג כמונו ידאג לקרב ולהביא  אליכם קהל שמזדהה עם המוצר

✔  שפה עיצובית ומיתוג נכון יאפשר לכם למצב את המחירים שלכם גבוה יותר

✔  מיתוג נכון יגביר את האמינות שלכם מול הלקוחות. מוזמנים להתרשם לבד כאן!

אבל איך עושים מיתוג מקצועי ונכון בפועל?

מיתוג הוא לא רק דבר אחד, הוא מכלול של דברים שביחד מהווים שלם אחד המציג את העסק שלכם באופן מיטבי לקהל הלקוחות הנמצא במדיות השונות, באון-ליין ובאוף ליין. כמובן שהדבר הראשון הוא נראות.

ראשית, חשוב למתג את העסק שלכם נכון באופן ויזואלי כך שישדר מי אתם, מה אתם עושים ומה הערכים אותם תרצו להעביר. השפה הוויזואלית תתחיל בלוגו ותקיף באופן אחיד כל מקום בעסק שבו יש נראות. על גבי המוצרים, במסמכים הרשמיים שיוצאים ממנו, בחומרי פרסום, בנכסים הדיגיטליים ועוד ועוד.

אמנם חלק מהותי מהמיתוג הוא הוויזואליות, אך מיתוג יבוא לידי ביטוי גם במסרים היוצאים החוצה וגם במסרים הפנים ארגוניים. את כל אלה תוכלו להעביר במדיות השונות ולשלב אותם בתוך הוויזואליות שיצרתם.

תהליך המיתוג הוא תהליך של בירור עומק לגבי העסק ומאפשר לכם להגדיר מחדש את המוצר, את התמחור ואת קהל המטרה. הוא מסדר אותו ומהדק אותו כך שלאחר תהליך כזה אתם כבר לא יכולים להתבלבל ואתם יודעים בדיוק מה המוצר, מה הייחוד שלו, על איזה צורך הוא עונה ומי הקהל המתאים ביותר עבורו. אחרי עבודת העומק הזו אתם תגיעו לשלב המכירה מוכנים והמכירה תהפוך לפשוטה ויעילה יותר. אני מעניקה גם לך שיחת ייעוץ ראשונית חינם.  

אחרי שלב המיתוג נכון להשקיע בנכסים הדיגיטליים שלכם

אז המיתוג שלכם מצוין, יצרתם שפה ויזואלית נכונה ואפקטיבית, אתם יודעים בדיוק מה המוצר שלכם שווה, אבל כדי שכולם ייחשפו אליו יש צורך להוציא אותו החוצה. איך עושים את זה? באמצעות הנכסים הדיגיטליים: האתר שלכם והמדיה החברתית (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב וכדומה). חשוב שתדעו שכשכל הנכסים הדיגיטליים שלכם ייראו אותו הדבר, ידברו באותה השפה וישתקפו מהם אותם המסרים, הלקוח יבין שיש לו עסק עם חברה רצינית. רצינות משדרת אמינות ואמינות מוכרת. רוצים לקבל הצעה על ניהול ובניית האסטרטגיה שלכם ברשתות החברתיות? יש לנו חבילות שיווק דיגיטלי ייחודיות המותאמות אישית לצרכים שלך. צרו קשר ישיר אלי ואשמח לתת לכם ניתוח ראשוני מקצועי והמלצות.

מה זה אומר להשקיע בנכסים הדיגיטליים?

כבר דיברנו על הנראות שלהם אבל חשוב להבין שכל הנכסים הדיגיטליים מצריכים תחזוקה. נכסים שאינם מתוחזקים, יעשו את הפעולה ההפוכה,
ייצרו תחושה שאין שם אף אחד ותחושת נטישה מביאה נטישה. מה זה אומר תחזוקה?

✔  להעלות תוכן באופן קבוע

✔  לתת מענה מידי לפניות המגיעות משם

✔  לייצר אינטראקציה עם הקהל שלנו

✔  להראות תנועה שוטפת וקבועה

אחד האתגרים שבעלי עסקים מתמודדים איתם זה חוסר זמן לייצר תכנים, אבל שזה לא יעצור אתכם. כי בשביל זה יש בעלי מקצוע כמונו בעלי ידע וניסיון מוכח. שמתמחים ביצירת תוכן מקצועי המשלב בתוכו גם וויזואליות.

לפרויקטים של מיתוג ובניית אתרים סופר מקצועיים ונגישים – לחצו כאן https://s-lerman.com/branding 

שתף את הפוסט

לקבלת הצעת מחיר