תמונה של שרון לרמן

שרון לרמן

"למיתוג ולעיצוב חשיבות ביצירת המגע הראשוני עם לקוחותיך"

מה עושה אותך ואת הצוות שלך לאיכותיים ומקצועיים בתחום העיצוב והמיתוג לעסקים? לניסיון המקצועי וליכולות והמיומנויות שלי כמעצבת גרפית וכבעלים של סטודיו לעיצוב ומיתוג מאז 2004 יש יתרונות רבים וחשובים. דע כי הסטודיו שלי: שרון לרמן עיצוב ומיתוג לעסקים, נחשף לאורך השנים לעשרות רבות של תחומים וסגמנטים בשווקים הישראלים. התמחות שלי ושל הצוות עם סוגים שונים של לקוחות וצרכים ובמתן פתרונות עיצוביים ודיגיטליים, נותנים לנו יתרון גדול ומשמעותי על פני האחרים.

אני שמח לשבת מול אחת מהמעצבות הכי טובות שהכרתי. שרון לרמן חייה ונושמת עיצוב ומיתוג 24/7. אנו יושבים האחד מול השני, ומנהלים שיחה נינוחה ומקצועית. לי אישית כייף לפגוש מקצוענית בתחום המיתוג והעיצוב. כזאת שעברו תחת ידיה המקצועיות מאות חברות ועסקים לאורך השנים. האמת שאני, משה גרימברג יועץ שיווקי וארגוני, צמחתי בעולמות הפרסום והעיתונות. עולם העיצוב והגרפיקה מוכרים לי היטב ואני יכול להעיד ששרון היא אחת מהמעצבות הטובות ביותר שהכרתי.

מיתוג נכון יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון עסקי

שרון לרמן מתמקדת במיתוג ועיצוב גרפי. במסגרת שירותי הסטודיו לעיצוב צמחה בעולם האומר שתמונה אחת שווה יותר מ- 1000 מילים. סלוגן ולוגו מקצועי יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון בעולם העסקי. שרון מאמצת את התובנה האומרת כי: "בעולם תחרותי יכולת הקשב של הלקוחות הולכת ונשחקת". לכן יש משמעות לכך שחברה או עסק ידעו ליצור בידול ומיתוג מקצועי ואיכותי שייתן להם יתרון על פני המתחרים.

מה זה להיות מותג להבנתך?

בעולם העסקי היום המנוהל כמעט דרך הנייד והרשתות החברתיות יכולת הקשב של הלקוחות הולך ונעלם. כולנו מוצפים "בהפרעות" במסרים, סרטונים ופרסומות. כולנו חווים תהליכים של הסחות דעת וניסיון ליצור בעבורנו החלטות שיבוצעו באמצעות הפניה לרגש. עיצוב ומיתוג נכון אומרת שרון לרמן יביא לכך שבניה או עדכון שפה עיצובית ומיתוג נכון של העסק ישפר את חווית המותג. לדברי שרון לרמן: "להיות מותג פירושו ליצור שפה אחידה וקונספט ויזואלי שהעסק שלך יזוהה איתו. יצירת המותג הינו תהליך ארוך שדורש מחשבה ותכנון".

כיצד מתחילים תהליך מקצועי בעדכון או בניית שפה עיצובית ומיתוג?

מיתוג ועיצוב גרפי נכון מתחיל מהבנת מאפיון צרכי העסק שלך. נתחיל בתהליך מקצועי של איתור קהל היעד שלך. נשקול ונחליט מהי הצעת הערך שלך ומהו המסר אותו תרצה להעביר ללקוחות הפוטנציאלים. אומרת שרון: משה, חשוב שתדע שלמיתוג ולעיצוב יש חשיבות ראשונה ביצירת המגע הראשוני עם הלקוחות. לכן מול כל לקוח חדש אני מבצעת תהליך של תיאום ציפיות. מבקשת להבין מה השאיפות והיעדים שברצונם של העסקים – הלקוחות החדשים שלי להשיג. רק אחרי השלב החשוב הזה נוכל להתמקד בבניית הלוגו הנכון. בניית הסלוגן המניע לפעולה. נבחר את השפה העיצובית, את פלטת הצבעים ואת הקונספט הוויזואלי.

מהו מיתוג ומיצוב בעולם תחרותי?

מיתוג ומיצוב הם שני מונחים מרכזיים בתחום השיווק והעסקים. כאשר מדברים על מיתוג, התכוונה היא לתהליך הבניית הזהות של מותג או של מוצר במודעות הציבור ובתודעת הצרכן הקיים וזה הפוטנציאלי. זה כולל את האפקט הנפשי שהמותג מעורר, כמו גם את הערכים, התכונות והמאפיינים שהוא מייצג. מיצוב, מצד שני, הוא התהליך שבו משווים בין המותג הפרטי או המוצר למתחרים, תחרות ולשוק. מיצוב מחייב ניתוח ופיתוח תכניות מסחריות שיכולות לסייע בהגדלת תחרותיות המותג ובהפחתת הפערים מול המתחרים. בעולם העסקים התחרותי, מיתוג ומיצוב משמשים ככלים מרכזיים לבניית הצלחה עסקית לאורך שנים. הם כלים חשובים ליצירת יתרון תחרותי בכל תהליכי השיווק והמכירות.

מהם השירותים המקצועיים שאת מעניקה ללקוחותיך?

משה, תודה על המיקוד. אנסה כאן לתת לך ברמת הבולטים תיאור קצר של כל אחד מהשירותים של הסטודיו לעיצוב שלי.  ככלל הפעילות שלנו מתמקדת בעיצוב ובמיתוג – אנו מתמחים בבניה או עדכון אסטרטגיות מיתוג ושיפור השפה העיצובית, השפה הגרפית לעסקים וחברות:

  1. עיצוב לוגו ומיתוג ייצור זהות חזותית מרהיבה ומזהה ייחודי של העסק או המותג. הסטודיו מתמחה בעיצוב לוגואים ייחודיים ובניהם של העזרים הנלווים.
  2. סטוריטיילינג קופירייטינג וכתיבת תוכן יש לנו בסטודיו מחלקה המתמקצעת בתחום החשוב הזה. יצירת תוכן מעניין ומרתק המיועד ליעד ספציפי, כולל ניהול תוכן לאתרים, למדורים עיתונאיים ולרשתות החברתיות.
  3. עיצוב גרפי ומצגות זהו תחום ייעודי להנהלות ומנכ"לים הנדרשים בהרצאה או במצגת של 10 דקות לרתק את קהל היעד אליהם. אנו מתמקדים ביצירת חומרים גרפיים מרהיבים ואיכותיים. כולל עיצוב קטלוגים, פוסטרים, ברושורים ומצגות להצגות ולמכירות.
  4. בניית אתרים, אתרי סחר ודפי נחיתה מחלקה חשובה ומתפתחת היא מחלקת פיתוח ובניית אתרים מקצה לקצה. התהליך הכולל עיצוב ממוקד, פיתוח וניהול של נוכחות דיגיטלית ברשתות החברתיות. בניית אתרי חנויות ומסחר ויצירת דפי נחיתה מרהיבים.
  5. בניית נוכחות ברשתות החברתיות ניהול מדיה חברתית מקצה לקצה, כולל יצירת תוכן, ניהול קמפיינים ופרסום ברשתות החברתיות השונות.
  6. מוצרי דפוס אריזות ומיתוג ועיצוב כנסים וביתנים  זהו תחום חשוב ובו יש לנו ייחודיות ויתרון לאור הניסיון שצברנו. מתמקדים ביצירת חומרי דפוס מרשימים ואיכותיים, כולל אריזות מוצרים, ברושורים, כרטיסי ברכה ועוד, וגם עיצוב כנסים, תערוכות וביתנים לאירועים.

משה, חשוב לי שתדע כי הסטודיו לעיצוב ולמיתוג – מתמקד בשיפור ובניה של אסטרטגיות מיתוג לעסקים וחברות. אני והצוות מספקים שירותים מקיפים ומגוונים בתחום העיצוב והמיתוג. עושים זאת בכדי לעזור ללקוחות להגיע לתוצאות מרשימות וליצור חוויות משמעותיות בעבור לקוחותיהם.

מה היתרונות של הסטודיו שלך בתחום העיצוב והמיתוג לעסקים?

לניסיון המקצועי וליכולות והמיומנויות שלי כמעצבת גרפית וכבעלים של סטודיו לעיצוב ומיתוג מאז 2004 יש יתרונות רבים וחשובים. דע כי הסטודיו שלי: שרון לרמן עיצוב ומיתוג לעסקים, נחשף לאורך השנים לעשרות רבות של תחומים וסגמנטים בשווקים הישראלים. התמחות שלי ושל הצוות עם סוגים שונים של לקוחות וצרכים ובמתן פתרונות עיצוביים ודיגיטליים, נותנים לנו יתרון גדול ומשמעותי על פני האחרים.

שירות והבנת צרכי הלקוחות עומדים אצלי במקום הראשון

אחד הגורמים המרכזיים המביאים לאיכותיות ומקצועיות מציינת שרון לרמן, בתחום העיצוב והמיתוג לעסקים הוא המחויבות שלנו לשירות מעולה ולעבודה ברמה גבוהה של איכות הלוגו, הסלוגן והטקסטים הייחודיים שאנו כותבים בעבורך. מבקשת כאן להציג גם לך משה גרימברג, כמה מהגורמים המרכזיים שעושים אותנו לאחת מחברות העיצוב והמיתוג הכי יצירתיות ומקצועיות. זה מה שעושה אותנו להיות בחמישייה הראשונה בתחום:

  1. ניסיון וידע כל אחד מהמעצבים והמעצבות בצוות מגיע עם שנים של ניסיון וידע מקצועי בתחום העיצוב והמיתוג. זה מאפשר לנו להבין את צרכי הלקוח ולספק פתרונות מותאמים אישית.
  2. יצירתיות וחדשנות אנו בסטודיו של שרון לרמן המתמקד בעיצוב גרפי ומיתוג – חושבים מחוץ לקופסה ומשתדלים להביא רעיונות חדשים ויצירתיים לכל פרויקט ובעבור כל לקוח. זה מאפשר לנו ליצור עבודות מרהיבות ומרשימות.
  3. שיתוף פעולה ותיאום אנו עובדים בצוות תוך עמידה בלוחות זמנים ותקציבים ובהתאם לדרישות הלקוח. שיתוף הפעולה בין החברים בצוות לבינך כלקוח מאפשר לנו יחד להביא לכל פרויקט את המיטב שבנו.
  4. בונים יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות שלנו אנו עושים את המאמץ הנדרש כדי להבין את רצונו של כל לקוח ולקוח. אנו מתקשרים ויוצרים יחסי עבודה וחברות שפעמים נמשכים שנים קדימה. ככלל, פועלים להתאים את הפתרון המיטב לצרכיו. זה מקנה לנו את היכולת לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר.
  5. רמת איכות מקצועית בסטודיו שלי אין אנו מעגלים פינות. אני והצוות מאד רגישים לפרטים ואנו מתעקשים על איכות גבוהה ומקצועית בכל פרויקט שאנו נגעים בו. זה מאפשר לנו להבטיח שכל העבודות שלנו יהיו מרשימות ומקצועיות.

אני משתפת ידע כדרך חיים

שרון לרמן מבקשת ממני להציג כאן את דרך החיים האישית והמקצועית שלה: אומרת שרון: "כדרך חיים, אני חושבת שלפני שמקבלים. צריך לתת ולכן אני תמיד מאפשרת לעסקים ולחברות לזכות במפגש טלפוני מקצועי קצר וממוקד. לחילופין ללקוחות שאני בוחרת במסגרת "פרו בונו" אני מעניקה מפגש היכרות ותיאום ציפיות של כ- 15 דקות בזום לבדוק היתכנות לעבודה משותפת. האם זה נכון אני שואל ושרון עונה? כן, זה נכון! זה נותן לשני הצדדים את ההזדמנות להתרשם זה מזה, להציג את צרכיו ואפשרויותיו. לאחר מכן, לקבוע האם עוברים לשלב הבא. רק רציתי לציין כי באופן כללי מפגשי ייעוץ בזום של כ- 45 דקות מתומחרים על ידי ב- 490 ₪ לפני מע"מ למפגש.

היתרונות של שיחה טלפונית או מפגש היכרות קצר בזום ללא כל התחייבות

כמובן! אני מאמינה גדולה בכלי הזה. שיחה ראשונית בטלפון או במקרים מיוחדים, מפגש מקצועי קצר בזום הוא כלי חשוב ויעיל להכרות ראשונית בין עסקים וחברות לבניינו כסטודיו לעיצוב ומיתוג. בעזרת המפגש הזה, אני מצליחה ליצור קשר אישי, לשאול שאלות, להבין צרכים, ולהעביר מידע חשוב ואף לעשות תיאום ציפיות ראשוני.

הנה כמה תחומים חשובים שניתן להרחיב עליהם בשיחת היכרות:

  • היכרות והאזנה לצרכי הלקוח במפגש הראשוני המתבצע בשיחת טלפון או בזום, לקוחות יוכלו להציג את החזון שלהם? יוכלו לשאול שאלות ולהתייעץ. בהמשך אנסה לתת ולהציע להם פתרונות מותאמים אישית לפי הצרכים שלהם.
  • הצגת היתרונות והערכים המוספים שלך אבקש כי בקצרה תציג לי את היתרונות והערכים שאתה מציע ללקוחות. נשאל מי הם הלקוחות שלך? נכיר את דפוסי ההתנהגות והצרכנות שלהם?
  • הצגת רעיונות ופרויקטים קודמים כאן אני אציג בקצרה את הפרופיל המקצועי והעסקי כסטודיו לעיצוב גרפי ולמיתוג.
  • הסבר על התהליכים ובניית הערכה תקציבית ראשונית נשוחח על התהליכים נכיר את המתחרים המרכזיים נבצע התאמת ציפיות.
  • בסיומו של המפגש תחליט באם להתקדם ולקבל הצעת מחיר מפורטת לתהליך הראשוני של מיפוי צרכים וניתוח קצר של חוזקות חולשות, שוק ומתחרים. לאחר השלב הזה נעבור לשלב השני של עיצוב ובניית לוגו, שפה גרפית ומיתוג.

קבלו את היתרונות המקצועיים של שרון לרמן והצוות שלה

אני מבקש לקבוע כי הסטודיו לעיצוב ומיתוג גרפי לחברות ועסקים מאפשר בשנים האחרונות ליותר ויותר "חולמים" לממש את חלומם בעולם היזמות והעסקים. שרון לרמן, יחד עם הצוות המקצועי שלה מציעה כלים ויכולות עיצוביות מדהימות. רוצים להכיר יותר לעומק את חבילות המיתוג והשיווק שלה? רוצים להתרשם מהיכולות המקצועיות שלה ושל הצוות בכל מה שקשור לעולם בניית אתרים? לצוות המקצועי בסטודיו לעיצוב ולמיתוג ולשרון לרמן יש המון ידע וניסיון שמועבר ללקוחות החדשים פעם אחר פעם בהתאמה אישית מותאמת לצרכים. שרון מביאה ללקוחותיה את הפתרונות המתקדמים ביותר ולספק להם את הכלים הנדרשים כדי להצליח בעולמות העסקים הכי מורכבים ותחרותיים. זה המקום וזה הזמן הנכון ליצור קשר ישיר עם שרון לרמן.

שתף את הפוסט

לקבלת הצעת מחיר