תמונה של שרון לרמן

שרון לרמן

השפעתן של חבילות המיתוג שלי בהתאמה אישית לצרכים שלך.

אחרי שנים רבות בתחום העיצוב, המיתוג ובניית השפה הגרפית לאלפי חברות ועסקים, אני מבקשת לקבוע כי יש קשר ישיר בין הצלחה עסקית לבין איכות ומקצועיות היצירה של הזהות המיתוגית. אנסה כאם מעבר להסברים על החבילות המיוחדות ומקצועית שפיתחתי לתת גם לך מידע מקצועי ורלוונטי. מידע על התהליך הנכון של הבחירה בגורם המקצועי והנכון שאמור לקחת חלק בבניית ההצלחה העסקי שלך.

חבילות מיתוג בעולמות תחרותיים – צורך השעה

במאמר הזה שכתבתי, אתמקד בחשיבות המיתוג האישי ובחירה נכונה של השפה הגרפית – השפה העיצובית בעבור עסקים ונותני שירותים כמוך. נבחן יחד, היה ותרצה לקבל ייעוץ ראשוני לא מחייב, כיצד תהליך מקצועי ונכון של בניית זהות מותגית ייחודית ומזהה יכול לתרום גם לך. לתרום להצלחה עסקית ולקידום המכירות וההתרחבות של העסק. ארחיב ואציג לך בהמשך דוגמאות של עבודות מדהימות שעשינו למגוון רחב של חברות ועסקים בפריסה הכוללת כמעט את כל התחומים. חבילות המיתוג והעיצוב שלי נרכשו על ידי עסקים בתחומים הבאים:

  • חבילות מיתוג עיצוב לוגו וניירת משרדית לעורכי דין ומגשרים.
  • שיפור נראות ועדכון השפה הגרפית באמצעות אחת מחבילות המיתוג שלנו לעוסקים בתחום הד-הנטינג וגיוס כוח אדם.
  • חברות ועסקים מתחומי הקוסמטיקה והאסתטיקה.
  • סוכנויות ביטוח השתמשו לא אחת בחבילות המיתוג והשיווק שלי.
  • קבלנים וחברות שעוסקות בעיצוב ובבניה.
  • תחום המסעדות והבילויים רכשו חבילות מיתוג ועיצוב הכוללות גם חבילות של קידום ברשתות החברתיות.
  • חברות הנדסה, חברות מתחום הפיננסים והמשכנתאות.
  • גם יועצים ונותני שירותים קטנים הבינו עד כמה נכון להשקיע במיתוג ובעיצוב שלהם.

זאת רשימה חלקית. תוכלו לגלוש להסתכל בדוגמאות של העבודות שעשינו מאז 2005 למאות לקוחות ועסקים. כנסו לכאן ותיהנו.

התובנה של שרון לרמן: חבילות המיתוג שלי קריטיות להצלחה העסקית שלך

אין זה סוד, אני אומרת: "תמונת העסקים בעולם המודרני והתחרותי, מיתוג נכון ומותאם אישית הפך לגורם קריטי לכל הצלחה עסקית". תהליך זה דורש מעצבים מקצועיים המבינים את הצרכים הייחודיים של כל עסק. כאלה המסוגלים להפיק בעבורו ערך מוסף גבוה במיוחד. כאן אציג גם לך את התהליך המרכזי והמקצועי של בניית זהות מותגית מותאמת אישית. אדגים לך כיצד אני, שרון לרמן והצוות המוכשר שלי כמומחים בעיצוב גרפי, מיתוג ובניית אתרים, נתרום גם להצלחה שלך.

המושגים המרכזיים בתחום המיתוג והמיתוג האישי

  1. מיתוגBranding-  : המיתוג הן ברמה האישית והן ברמה העסקית הוא התהליך שבו נבנית הזהות המותגית של אדם, מנהל, מוצר, שירות או עסק. זהו האופן בו המותג מוגדר, מותג מיוחד המזוהה על ידי הלקוחות – על ידי הציבור. כזה שמאפשר במהירות לזהות ולהבין את הייחודיות והשונות בהשוואה למתחרים. שרון לרמן מציינת כי המיתוג חייב לכולל את אפקטים נפשיים והרגשיים. רק כך, מותג יצליח להתחבר לצרכן עד כמה שיותר ברמה הרגשית. דעו כי, מיתוג איכותי ומקצועי משפיע על הדרך בה הלקוחות רואים, מזדהים ומתייחסים לעסק או למוצר.
  2. מיתוג אישי Personal Branding  – מיתוג עסקי: הוא התהליך שבו נבנית זהות מותגית ייחודית עבור פרט כגון אדם, מנהל בכיר, יזם או מומחה בתחום מסוים. המיתוג האישי המשולב עם מיתוג עסקי כולל את התהליך שבו האדם נותן השירות מציע את עצמו כמותג ייחודי ומבודל. כזה מיוחד המעניק הצעת ערך גבוהה ומבודלת מהמתחרים. היה והתהליך נעשה נכון אומרת שרון לרמן: "חברות, עסקים קטנים ונותני שירות מצליחים ליצור לעצמם, מיתוג וזיהוי נכון בשוק המטרה שאליו הם מכוונים".

מי אני?

שרון לרמן היא מעצבת גרפית ומומחית בתחום המיתוג, העיצוב ובניית אתרים, אשר תרמה למאות חברות ועסקים שירותים סופר מקצועיים בתחומים הרלוונטיים. החזון שמניע אותי מאז אמצע שנות ה- 2000 מתמקד בהחלטה: "לעזור לחברות ועסקים לשפר את סיכויי ההצלחה בעולם תחרותי ומשברי כפי שאנו חווים בשנים האחרונות". מטרתי לעזור גם לך להפוך מעסק לא מוכר וממותג למותג  מקצועי ומעוצב. דעו כי בעולם העסקים הנוכחי המוצף במסרים, הסחות דעת ופרסומות, מיתוג נכון של העסק ישפר את חווית המותג. נייצר יחד מותג שיזוהה עם העסק שלך ויבדל אותך מהמתחרים. על פי הבנתי המקצועית הדרך להפוך למותג מחייבת לבנות וליצור שפה אחידה וקונספט ויזואלי שהעסק שלך יזוהה עימו. יצירת המותג הינו תהליך ארוך שדורש מחשבה ותכנון.

קדימה בו וניזום מפגש עבודה

לסיכום, על פי הבנתי המקצועית, מיתוג נכון מתחיל מהבנת צרכי העסק שלך. נבחן יחד מי קהל היעד שלך? מהו המסר אותו תרצה להעביר ללקוחות הפוטנציאלים שלך? אלמד על המטרות והשאיפות שלך בתחום העסקי. רק לאחר מכן, נוכל יחד לבנות או לעדכן את הלוגו שלך. לבחור צבעוניות מתאימה, או לעדכן את הקיימת? בתהליך נגבש קונספט ויזואלי, ולאחר מכן, נעבור לשלב הבא: לבחור ולהחליט באיזה פלטפורמות לפרסם את העסק שלך? לאתר את קהלי היעד ולכוון את הפרסום ובכך לקדם את העסק שלך. כאן תוכל להתרשם מחבילות שיווק דיגיטלי לעסק בהתאמה אישית שאנו מציעים.

שתף את הפוסט

לקבלת הצעת מחיר