כרטיסי ביקור דיגיטליים

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם ידידותיים לסביבה, חסכוניים, ניתן לעדכן אותם בכל רגע, ללא עלויות נוספות והכי חשוב – הם קלים לשימוש. אם כל אלה הם לא סיבות מספיק טובות ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי, כנראה שאתם צריכים לפחות עוד סיבה אחת והיא – שתוכלו לשתף כרטיס ביקור דיגיטלי בכל זמן ומכל מקום, ולשתף את כל האינפורמציה שלכם עם כולם.

אנו בסטודיו שרון לרמן, מספקים שירותי יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי הנבנה על גבי אפליקציות לכרטיסי ביקור דיגיטליים הכוללים בתוכם עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי על פי המיתוג שלכם.

אנו בסטודיו שרון לרמן, מספקים שירותי יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי הנבנה על גבי אפליקציות לכרטיסי ביקור דיגיטליים הכוללים בתוכם עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי על פי המיתוג שלכם.

כרטיסי ביקור דיגיטליים

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי בשלושה צעדים פשוטים

קבלת חומרים

קבלת הפרטים הרלוונטיים כדי לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי

פתיחת הכרטיס

פתיחת הכרטיס בעיצוב התואם למיתוג העסק שלכם

הדרכה על המערכת

כך שתוכלו להוסיף, להוריד ולעדכן את הכרטיס בכל עת.

אם גם אתם מעוניינים להיות ידידותיים לסביבה, חסכוניים, ומעודכנים בכל רגע, פנו אלינו וניצור עבורכם כרטיס ביקור דיגיטלי, על פי השפה המיתוגית שלכם.

ממליצים עלינו
נעמה אביעד

הגעתי לשרון לרמן עם דרישה ללוגו, מצגת להרצאה ופלייר להרצאה. כבר מהרגע הראשון היה ברור שמדובר בבחורה מקצוענית, יסודית, יצירתית, בעלת טעם נקי וקלאסי ורמה שירותית גבוהה. שלושת המוצרים שביקשתי יצאו מרהיבים (לא פחות) ובדיוק לטעמי. שרון הסתערה על הפרוייקטים שלי ועמלה במרץ להשגת תוצאות מרשימות למרות שעולמות התוכן שלי (מזרחנות) היו חדשים לה. ממליצה בחום, שרון מדהימה!

אוראל מגן

לשרון הגעתי לאחר תסכול מתמשך במהלך עבודה עם מעצבת אחרת על לוגו לעסק החדש שלי. המעבר אליה היה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות. תוך זמן קצר היא הבינה בדיוק מה אני צריך, והכווינה אותי למטרה, שאלה את השאלות הנכונות והוציאה מוצר מעולה ומקצועי וגם שאני מאוד מרוצה ממנו. בקיצור מומלצת בחום!

רויטל אברמוביץ'

לא היה לנו ספק שרק את תעצבי את הלוגו. השקט שלך והרוגע עם 200% הקשבה, ירידה לפרטי פרטים והבנה את הצרכים נתנו תחושה שאנחנו בידיים טובות. תוך זמן קצר קיבלנו תוצאה מושלמת! מדוייקת! את פשוט אלופה (וגם ממש יפה). תודה רבה 💕🙏💕 את מספר אחת בתחום 🥇

ניב נשיא

לשרון היקרה הגעתי דרך מפגש ב BNI וכבר מאז קלטתי שיש פה משהו מיוחד, נכנסתי לבחון קצת עבודות שלה, מאוד התרשמתי, לאחר מכן שוחחנו והיה מאוד נעים, אתה כבר קולט מהתחלה שסוף סוף יש כאן תותחית בתחום.... כאמור, לא טעיתי, שרון הרימה לי אתר בצורה מושלמת, יותר ממה שדמיינתי... שרון את אלופה, מעבר לפן המקצועי שאת יודעת לעבוד ולייצר רמה גבוהה, את גם אדם נעים שכיף לעבוד איתו שזה לא פחות חשוב.... תודה על הכל, אנחנו עוד נתראה בהמשך😎

מזי בנטור

שרון עיצבה עבורי לוגו לאחר מס' לוגואיים שעיצבו עבורי ולא התחברתי ואז הגעתי לשרון... קבלתי מס' סקיצות שעיצבה עבורי כדי שאבחא ואז הייתי בבעיה! כל הסקיצות היו מושלמות! לקח לי זמן לבחור אחת . מקבלת המון פירגונים ללוגו המושלם. ממליצה בחום!

מיכאל מילר

לא תמיד יש זמן לעצור, להודות ולהעריך עבודה קשה ומקצועית של אנשים יקרים שפוגשים בדרך. במקרה של שרון, אי אפשר שלא לעשות זאת. תודה מקרב לב לשרון לרמן האלופה. על המקצועיות, האדיבות, ההתחשבות, הסבלנות, ההשקעה והזמינות (גם בשעות הקטנות של הלילה). שרון לרמן ממוקדת, יעילה וחותרת למטרה שהיא מעל הכל - שביעות רצון הלקוח. מרוצה מהתוצאה המושלמת ויכול להמליץ בלב שלם על שרון, לכל מי שמחפש מיתוג עסקי יפה, איכותי וברמה גבוהה.

הילה שבירו

אני ושותפתי פתחנו משרד עורכי דין ובעקבות המלצות רבות הגענו לשרון. כבר במפגש הראשוני שרון גילתה סבלנות רבה, נתנה טיפים ועצות והיתה מאוד קשובה לנו. לאורך כל התהליך היא היתה אדיבה ומאוד זמינה גם בשעות מאוחרות בלילה. התוצאות לא היו שונות - העיצוב יצא בדיוק כמו שרצינו. שרון קראה אותנו במדויק. אנחנו מרוצות ומאוד שמחות שבחרנו בשרון ובהחלט נמליץ בעתיד לכל מי שיצטרך.

לקבלת הצעת מחיר